Ogromnie podoba mi się pomysł na markę oraz identyfikację wizualną czekoladek Sweet Virtues. Charakterystyczne są botaniczne wzory połączone z geometrycznymi elementami. Uwielbiam tego typu graficzne kreacje, które są nieoczywiste, ukazują nieszablonowe myślenie, a jednocześnie świetnie wpisują się w trendy.
Jestem zachwycona delikatną, przejrzystą, bardzo kobiecą, pełną roślinnych elementów grafiką. Opakowania od razu skradły moje serce, wszystko mi się w nich podoba – logotyp, dobór kolorów, pomysł i jego rozwiązanie. Za projekt odpowiada IWANT design.
Jakość opakowań idzie w parze ze składem i zawartością trufli. Jest to czekolada bez dodatków substancji słodzących i konserwantów, zawiera tylko wartościowe składniki – jagody, strąki, nasiona, owoce i korzenie. Produkty Sweet Virtues są organiczne, zdrowe i pięknie zapakowane. Całość jest naprawdę wspaniała!
.
XOXO