Nie jestem fanką piwa, właściwie to nawet go nie lubię. Jednakże grzechem byłoby nie wspomnieć o estetycznych opakowaniach browaru Fort Point, za którego projekt odpowiedzialne jest studio Manual.
Trzeba przyznać, że wykonali bardzo dobrą pracę. Oglądając identyfikację wizualną, ma się poczucie, że jest to połączenie tego co nowoczesne, a zarazem klasyczne, docenili kunszt i innowacyjność, kreatywność i technikę.
Pierwsze co rzuca się w oczy to minimalistyczna grafika, którą tak bardzo lubię. Grafika podana w niezwykle przyjemny sposób i pomimo zastosowania zaledwie kilku kolorów i prostych kształtów, jest bardzo smakowita.
Twórcy wybrali kombinacje kolorystyczne, które stanowiły celowe odejście od typowego opakowania piwa – chłodnych granatów, srebrzystych szarości, oliwkowych zielni i czekoladowych brązów. Efektem jest zestaw wzorów, które wyglądają elegancko i wyrafinowane.
Siateczka linii prowadzonych w wielu kierunkach nadrukowana na podłożu metalowych puszek wygląda oszałamiająco, tworzy przy tym pięknie wyglądający zestaw piw. Linie są w tym przypadku czymś charakterystycznym, nadają myśl przewodnią. Formą nawiązują do miejskich przestrzeni.
.
Pozdrawiam,